Bona nit a tots!!

Ahir el nostre fòrum va fer 4 anyets!!!! I un any més us haig de donar les gràcies per ser aquí fent que tot això sigui possible.
Per moltes raons aquest últim any ha estat molt mogut… més del que m’agradaria. He canviat de feina, m’he casat, he agafat un càrrec important dintre l’empresa que m’obliga a viatjar, i al final per rematar-ho he muntat la meva pròpia empresa… un munt de coses concentrades en un sol any que no m’han permès dedicar-me a la pesca i tampoc al fòrum com ho feia abans. Sé que encara queden unes setmanes mogudes però espero que aviat torni tot a la normalitat i pugui dedicar-me en cos i ànima a tenir un fòrum de qualitat amb continguts renovats a diari.
Durant aquest any també ens ha deixat en Teixi… segur que també un cop molt fort per a molts de nosaltres que ens ha fet més difícil “circular” per el fòrum. En fi… un any mogudet…

Per molts anys a tots!!
Joan